הקשר בין פילאטיס לבין חיזוק הגוף שלך

אחת הפעילויות הגופניות הפופולאריות ביותר כיום היא הפילאטיס, אימון דינאמי שמסייע באופן משמעותי לחיזוק השרירים, לשיפור הגמישות ולייצוב הגוף. השפעות אלה הן תוצאה של שיטת אימון ייחודית הפועלת בשילוב כל מערכת השרירים, לרבות שרירי היציבה, והיא מעודדת את פעילותו של הגוף כולו. שיעורי פילאטיס בתל אביב הם ללא ספק כלי חיוני שמשרת מתאמנים ומתאמנות שמכירים בחשיבות של איזון בין גוף לנפש, בשליטה על גוף ובחיזוק השרירים. השילוב המצוין שבין דינאמיות מערבית לבין הרמוניה ואיזון המאפיינים את שיטות האימון של המזרח, הוא זה שהופך את השיטה הזו לפופולארית כל כך, וזו הסיבה לכך שאימוני פילאטיס בתל אביב מבוקשים ביותר.

 חוזרים לכושר לאחר פציעה

פציעות ספורט הן אופייניות בסוגים שונים של פעילויות גופניות, בין אם מדובר על משחקי כדור, אימונים אירוביים או אימוני כוח. חלק ניכר מהספורטאים המקצועיים והחובבניים מוצאים עצמם חיים לצד כאב כרוני, ואחרים שואפים לחזק קבוצות שרירים כאלו ואחרות לקראת תחרות, לדוגמה. שיעורי פילאטיס בתל אביב מסייעים לספורטאים ולמתאמנים להיכנס לכושר, לשפר את הטכניקה ולהתחזק הרבה יותר. זאת באמצעות סט תרגילים ושילוב בין תנועות אשר פותחו כדי לעצב את הגוף ולאזן אותו מחדש. תרגילים אלה מחייבים את המתאמן ליציבות רבה, לשיווי משקל ולהתמקדות בנשימה, מה שמחזק את זרימת הדם והופך את הגוף לבריא וחיוני.

 עקרונות הפילאטיס

רגע לפני שאתם נרשמים לשיעורי פילאטיס בתל אביב כדאי שנכיר את עקרונות השיטה. אוסף התרגילים המרכיבים את הפילאטיס נועד להשיג מספר מטרות עיקריות. הראשונה היא שליטה, כאשר שליטה בשרירים היא אשר מאפשרת לדייק בתנועה ולהתחבר אל הגוף בצורה טובה יותר, וזוהי דרך מצוינת להוציא אנרגיה ולמנוע פציעות. המטרה השנייה היא נשימה, אשר מהווה מרכיב בסיסי וקריטי בכל תנועה והכרחית לאספקת חמצן לדם כדי למנוע מהשרירים להתעייף. המטרה השלישית היא ללמוד דיוק מרבי ולחבר את המחשבה לגוף כדי שהתנועה תתבצע באופן מדויק ככל האפשר ותמנע תוצאות שליליות, נזקים ומתחים לא רצויים. דיוק גם מסייע בשיפור היעילות של התנועה וחיטוב הגוף.

 

שיפור שיווי המשקל

חוגי פילאטיס בתל אביב מביאים עמם יתרונות נוספים. אחד היתרונות המרכזיים קשור ביציבה ובשיווי המשקל, שני נושאים שמקבלים תשומת לב רבה במסגרת האימונים. במשך הזמן מסייע הפילאטיס ליציבה כך שאנחנו נעשים מודעים לתנועה של הגוף ומחזירים לו את האיזון. האימון גם מחזק את שרירי הליבה ואת מרכז הגוף, מה שהופך את העמידה לזקופה יותר. מתאמנים הנרשמים לחוגי פילאטיס בתל אביב גם מוצאים עצמם ישנים טוב הרבה יותר. אין זה משנה אם שעות השינה מספקות או לא, איכות השינה נעשית טובה הרבה יותר. זאת משום שאימוני פילאטיס משחררים קורטיזול, הורמון לחץ שלאחר השתחררותו מהגוף תורם רבות ליכולת הריכוז בעבודה, לתחושת הרוגע הכללית בגוף ולשינה טובה הרבה יותר.

 

אימון שישפר את התחושה הכללית

ללא ספק, מתאמני פילאטיס בתל אביב מכירים היטב את היתרונות של השיטה ומגלים בעצמם עד כמה היא תורמת לתחושה הכללית. מי שרוצה לשפר את מסת השריר שלו, לצמצם הופעתם של כאבי גב תחתון, לחזק את היציבה ואת שיווי המשקל, להגביר את המודעות ולהתחבר לגוף – שיעורי פילאטיס בתל אביב הם הפתרון האידאלי. זוהי פעילות נפלאה שתורמת גם לביצוע פעילויות אחרות ומחזקת את השרירים ואת היציבה, מה שמקל על אימונים אחרים ועל ההתאוששות מהם.